سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که حساب نفس خود کرد سود برد ، و آن که از آن غافل ماند زیان دید ، و هر که ترسید ایمن شد و هر که پند گرفت بینا گردید . و آن که بینا شد فهمید و آن که فهمید دانش ورزید . [نهج البلاغه]

حق معلولین در جامعه ی ما

 
 
نرم افزار مخصوص نابینایان(شنبه 86 دی 22 ساعت 11:17 صبح )

شرکت پکتوس از شرکتهایی که حقاً کارهای مثبت و ارزشمند زیادی برای معلولین خصوصاً نابینایان انجام داده است، در اقدامی جالب توانسته نرم افزار نوید 5 و پکجاز 8 را طراحی کند که توانایی خواندن متون چاپی فارسی که روی کامپیوتر ریخته میشود، را دارد.
اما متأسفانه این برم افزارها نسبت به درآمد ما معلولین بسیار گران بوده و کمتر کسی از ما در حال حاضر توانایی خرید آن را دارد.

که ما در این مورد و برای استفاده از این برنامه ها کمک و همیاری دولت و تنها اگان مستول معلولین در کشور ( بهزیستی ) را طلب می کنیم.

برای سازمان بهزیستی که تعداد بسیار زیادی برجسته نگار بریل که بسیار هم گران قیمت بوده و خیلی هم به درد نابینایان به طور شخصی نمی خورد را خریده است، خرید این نرم افزارها آن هم با تخفیف ویژه که حتماً شرکت پکتوس به آنها خواهد داد، کاری ندارد و ما امیدواریم که رئیس جمهور وقت جناب آقای احمدی نژاد به این خواسته ی ما توجه نمایند و دستور خرید این نرم افزارها را به بهزیستی بدهد.

نمونه ی صدای این نرم افزار را می توانید در اینجا بشنوید. که در حال خواندل مطلب « عصای سفید از کجا آمد »  می باشد.





بازدیدهای امروز: 0  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 4710  بازدید


» اشتراک در خبرنامه «